Zliha01 Kızlar eşim 2 hafta önce sperm testi verdi sonuçları temiz çıktı bi kaç gün önce sağ yada sol yumurtalığı ağrımaya başladı bugün hastaneye gittik doktor varikosel olabilir dedi ama sperm sonucu temiz nasıl oluyor bilen var mı
Cimcime30 Zliha01 bnmkı de bugün verdi sonuç çıktı doktor sınırda demıs yumurtalıklara da bakalım demıs ameliyat oldunnmu demıs
ibcmom Zliha01 başlangıc seviyesi olabilir. esimin de jandarmaya girerken muayenede varikosel baslangıcı demislerdi ama sperm testi normaldi. ağrısı falan da yoktu ama bebek denemeden önce aklımızda soru işareti olmasın diye tez canlılığından ameliyat oldu 😂
vilanelle Zliha01 bizde varikısel çıktı ama doktor çok önemsemedi onu, ameliyat için de acele etmeyin dedi. İyi bi doktora gittik bir de. Endişe etme gebeliğe engel değil değerler iyiyse
Zliha01 ibcmom bilmiyorum içime bi kurt düştü 2 hafta önce sonuçları çok iyi dedi doktor bugün de varikosel olabilir dedi ağrı nerden çıktı birdenbire anlamadım zaten 7 aydır çocuk deniyoruz olmuyor
ibcmom Zliha01 o zaman ameliyat olmasında fayda var. ağrısı sıkıntılıymıs cünkü. ameliyatı cok kolay yarım saat falan sürüyor sonrası da 1 ay rapor veriyor ama esim 10. gün sıkıntıdan raporu bozup ise baslamıştı. bende 3 ay sonra hamile kaldım
Glhayat_54 Ağrılı bi durumsa ilerlemiştir.. çocuktan daha önemlisi eşinizin sağlık durumu. Sadece çocuk yapmaya engel bi durum değil bu erkeklik hormonlarına zarar verir eşinizin o yüzden biran önce çaresine bakın ihmal etmeyin..
Zliha01 vilanelle sperm sonucuna çok iyi dedi ama ağrı olunca varikosel olabilir dedi ultrasona gün verdi bilmiyorum korkuyorum eşimin zaten surat düştü ağrı olması beni endişelendirdi
vilanelle Zliha01 benimkinde de ağrı var, üç beş ay deneyin olmazsa ameliyat düşünelim dedi. Çok önermiyordu bizim doktor. Çünkü tekrarlanabiliyormuş da