Sedakrt benim gebeliğimin başından beri ferritinim 6-7 çıkıyor, drum önemli olanın hgb değeri olduğunu söyledi 3. Trimestıra kadar sidefer kullandım geçen hafta damardan demir yüklemesi yaptı. Gebeliğe bağlı anemi olduğu için kadın doğum uzmanı da yazabiliyor reçeteyi ödüyor sgk. Çok geçmiş olsun