Kızlar selam geçen haftaydı ovulasyonum. Pazartesi çok az uykulu işe gittim öyle böyle bir baş dönmem yoktu, uykusuzluktan dedim. Dün ve bugün de devam ediyor üstüne meme ucu yanması eklendi. Umutluyum baya bir ama meme uçlarının alev alması bir belirti mi? Hassasiyet ve ağrı duydum ama bunu hiç duymadım. Bu yorgunluk baş dönmesi hissi yükselen progesteron ile alakalı muhtemelen, meme uçları da östrojen sebebiyle yanıyor olabilir. Ben bu iki belirtiyle ciddi hamile kalmış olduğumu düşünüyorum.. aşırı susamak mide yanması benim normal bir günüm olduğu için belirti saymıyorum, kasık ağrım var 4 gündür spesifik bir noktada sızım var… sizlerin erken belirtileri neydi? Beklenen âdet günüm 5 nisan bu arada. Bu kadar erken belirtiler yaşamak psikolojik olabilceğini düşündürtüyor ama bakalım