Mss19
Hanımlar merhaba. Bugün 41. Haftaya girdik oğlumla. Ne sancı ne belirti hiçbir şey yok. Şimdiye kadarki kontrollerim sürekli haftasıyla uyumlu olduğu halde 40+4 haftalık kontrolümde bebeğin 2 hafta geriden geldiğini ve suyunun fazla olduğunu öğrendim. Gebelik şekerim yok. Bebişin sol böbreğinde hafif bir genişleme var. Böyle bişey yaşayıp normal doğum yapan var mı? Bilgisi olan varmı bu konuda?