__Kubracik01__ Kizlar 20+2 deyim uzanırken fark ettim gobek deligimin etrafında bir sertlik var ama tüm karnım sert değil sanki bebek orda durmuş gibi. Bu durum normal mi yaşayan oldu mu genelde ya sağda yada solda durur ya merak ettim🙏