Nidaeke34 Bugün kontrole gittim 6+1 deyim kese var ama içi boş yolk kesesi falan da demedi sadce iki hafta sonra gel o zman da olmazsa kürtaj dedi
Fdle Nidaeke34 canım beta baktır eğer ki yükselme olmamışsa veya yavaş yükselme olmuşsa boştur 26 Şubat’ta bende boş gebelikten kürtaj oldum yolk bile yoktu ve betam yavaş yükseliyordu sağlıksız olduğunu oradan anlatmıştık zaten
Fdle Nidaeke34 yolk oluşacak gibi sanki altta hafif beyazlık görüyorum umarım boş olmaz bebiş gelir içine 9.haftaya kadar bekle karından mı bakıldı eğer öyleyse birde vajinal bakılmasını talep et
aylmzdr Nidaeke34 5+3 deyim . Kese var içi boş gözüküyor şimdilik dedi . Betahcg 984 sizce normal mi değeri ?