Ben şuan 35 teyim çok daha iyi hissediyorum. Post açmıştım hatta ozamanlar bu kadarı normal mi diye benim gibi bitkin halsiz çok anne adayı vardı. Biraz da mümkünse kendinizi zorlayıp güzel biryerde yürüyüş yapmayı deneyebilirsiz hiç bişeye halim yok derken böyle şeyler iyi gelmişti şaşırmıştım o dönemdr belki de hormonlarımız çok etkiliyor