Merhaba hanımlar.. 32 yaşındayım nasipse 1 ay sonra 2. Çocuğumu kucağıma alacağım .. Ve Rabbim evlatlarımın canını esirgesin başka çocuk istemiyoruz.. Sezeryan olmuşken kordonlarımı da bağlatmak istiyorum. Her ay o stresi yaşamak istemiyorum artık. Yaptırıp dezavantajı yaşayan var mı? Hormonal yasa pskikolojik olarak.. ( adet düzensizliği,cinsel isteksizlik, ağrı vs )