100 gr yükleme yapıldı açlık 83, 1.saat:143,2.saat:159,3.saat:80 çoktı doktor sadece yediklerine içtiklerine dikkat et dedi. Dün misafirlikteydi biraz fazla kaçırdım 174 çıktı eve geldiğimde sonra 160,112,160 ve son olarak şimdi ölçtüm 120 geç kahvaltı etmiştim nasıl düşürebilirim kan şekerini ne yapabilirim şuanlık tedirgin oldum 🥹