orkidemm_ bugun gittim sonuçları göstermeye doktor sonuclarimin çok güzel oldugunu soyledi amh degerini sordum 4 üzeri evet pcos dedi ama seninki öyle değil dedi pcos 1 degerle anlaşılmaz dedi genel olarak hepsine bakılıp pcossun denir dedi seninki 7 nin üzerine çıkmadığı sürece sıkıntı yok dedi gebelik dair bir sıkıntı engel yok dedi rahatladim çok şükür