Ya dün az bir şey sinirlendim. Bu gün aşırı rahim agriyir . İltihap ola bilir dedi dr.ama o benim dr değildi böyle savurup attı gibi yapdi.tahlillerde iltihaplanmam yokdu zaten.bildigimiz vajina içi agriyor bu benim 2ci gebelik ilk gevelikde tansiyon vardi diye erken doğum yapdim 36 hftda . Şimdi korkuyorum erken olur falan. Hem kendime dikkat ediyorum. Tansiyon 12 i geçmiyor bile. Yani acaba açılma olursa doğum hemencik başlıyor? Nasıl oluyor? Evet sezeryan olduğum icin bilmiyorum.yarin randevu alcam bakalim🥺