Papatyaaam1 Hemen anlatıyorum. Özele gittim, 37.5 derece ateş ile gittim ve anlattım gebelik testi de istiyorum ona göre ilaç kullanımı yapalım dedim. Gebelik testi negatif, idrardaki kan yani eritrosit 10-15 arası çıktı. Doktor idrar yolları enfeksiyonu dedi neyse antibiyotik, ağrı kesici ateş düşürücü falan yazdı. O gün yola çıktım İstanbul’dan, memleketime ailemin yanına geldim. Annem bitki çayları meyveler falan yapıyor, o ilaçları da iki gün kullandım ama ne ateşim düşüyor ne sancım azalıyor ne mide bulantım… Bu kez burada acilden çok hafif ateşli şekilde giriş yaptım gebelik şüphem yok dedim tabi negatifti iki üç gün önce sonuçta ve ilaç kullanıyordum. idrar testi istedi enfeksiyon var mı bakmak için. Sıfır enfeksiyon çıktı falan eritrosit 8 seviyesinde. Adetli misin dedi hayır dedim daha bir hafta var ve üç gün önce beta kanda negatif çıktı dedim. Ooo hemen kullandığın ilaçları bırakıyosun ben de sana ilaç falan yazmıyorum sende şu an mikrohematüri mevcut yani gebe olabilirsin dedi. Ben şok. Azıcık yalvardım nolur beta bakalım diye ama maalesef kadın doğuma gitmen lazım dedi ben acilden bakamıyorum dedi. Ve bilin bakalım poliklinikler nerde? Tatildee 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Küçük bir ilçedeyim özel hastane de yok.. Eczanede day’s doctor vardı o da negatif çıktı. Yani anlayacağın ne yaşıyorum bilmiyorum