Papatyaaam1 Merhaba hanımlar 3 gündür test yapıyorum pozıtıf bugün de bıraz daha sılık ama böyle cıktı sizce varmı bıseyler
Mavimsimavi Papatyaaam1 Ay ben gördüm var bence hayırlı olsunnnn bu gecenin hayrına hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun. 🫶🏻🌸
Bebegim3444 Papatyaaam1 hayırlı olsun şu anki hamileliğimi ben de böyle hatta daha silik çizgili öğrenmiştim
DuruDefne_mommy Papatyaaam1 benim de böyleydi bu testin yanılttığını duymadım kaliteli bir test kan verdim 20 çıktı değerim
Yagamin Yaaaa benimki de böyle ve aynı marka test, ablam sağlıkçı kardeşim hemşire ikisi de kesin gebelik var git kan ver dediler senin sat ne zaman bat ne zaman belirti var mı vs vs vs ? 🥹🥰🥰
Papatyaaam1 Papatyaaam1 Yagamin yumurtlama 16.03 te oldu catlama 17.sınde oldu o günleri degerlendırdık sımdı kaşık ağrılarım var ve belım ağrıyor 3 gündür 4 test yaptım hepsınde de pozıtıf cıktı bence testlerde yanılma payı olamaz artık 4 test çünkü hepsi pozıtıf
Papatyaaam1 Yagamin kan testı yaptırma daha çıkmıyor bende 2 gün önce yaptırdım çıkmadı çünkü ama bütün testlerde pozıtıf herkes dıyorkı testler yanıltır 1 2 3 olsa neyse 4 kere hep aynı pozıtıf
Yagamin Neferut Dayanabilirsem yarın vereceğim ben, dayanamazsam bugün veririm 🫣 Ben ilk gebeliğimi de üç haftalıkken öğrenmiştim bunu da üçte öğrenicem sanırım 🫣
Papatyaaam1 Yagamin yok kuzum daha erken sende verme ınan olduğunu düşünüyoruz ve kanda olmasına rağmen çıkmıyor çünkü beta hcg sevıyesı kanda daha cıkıcak kadar yukselmıyor
Yagamin Papatyaaam1 4ünü de aynı gün mü yaptın yoksa her gün bir tane mi kuzum iki gün önce bende de negatifti iki güne bir yapıyorum ben bu ay ama hissediyorum eşime de söylemiştim ben kesin hamileyim hissediyorum diye ☺️
Yagamin Papatyaaam1 Aslında önce kanda sonra idrarda bulunmaya başlıyor gebelik hormonu ama kanda çıkmıyorsa idrar testi yanılıyordur, kanda yanılma olmuyor bildiğim kadarıyla