Fatma-asar Kızlar en son 7 şubatta adet oldum 3 tane test yaptım pozitifti kanda verdim geçen hafta 5088 çıktı cumartesi doktora gidicem korkuyorum boş gebelik olabilirmi diye ? Benim gibi düşünüp doktora gidince rahatlayan oldumu
CeysuG Fatma-asar boş vs gebelik şuanda anlaşılmaz. Bu degerde bebeği görürsünüz rahat bir sekilde, hayırlı olsun olumsuz düşünmeyin
Kbraa_27 Fatma-asar öncelikle hayırlı olsun ama neden hemen boş gebelik vs şeylere kafa yoruyorsunuz ki bi gidin doktora zaten bu beta hcg ile kese gözükür
CokCahilsinKeskeOlsen Fatma-asar değer gayet iyi olumsuz dusunmeyin şuanda sağlıksız gebelik bu şekilde belli olmaz. Hayırlı olsun