Melishera01 bence artık alın ütüleyip yıkamaya zaman olsun 😊 ben 5-6 tane yenidoğan takım aldım, 5-6 tane de 1-3 ay aldım, gerisi öyle beğendiğim ortaya karışık zıbınlar kıyafetler ayına göre hesaplayıp aldım beğendiklerimden 😊 son zamanda ütü yapması biraz yoruyor çünkü