nuran34 9259 30da bende yaşamıştım nstye girdim az da olsa sancım çıktı ve ciğer gekiştirici vurdular erken doğar diye. önemli olan neresi ağrıyor ve düzenli mi. alt kısmı ise sende gidip nstye girmelisin
9259 nuran34 alt kısmı değil , tam göbek deligimin olduğu yer , normalde de bebeğimi daha aşağıda taşıyorum , eğer yukarı çıkmadıysa , en son öyleydi.