R_nrt21 Kızlar 18+2 deyim çok ayakta kaldığım için mi acaba bebeğimin hareketlerini net hissetmiyorum sizce nedendir
Ftrhn R_nrt21 ilk gebelik ise çok normal. 20 den sonra daha net hissedersiniz. Ayakta hareket ettiğiniz için bebek harketer ediyor olsa bile anlaşılmıyor
R_nrt21 Ftrhn İlk gebeliğim evet erkekmiş cinsiyet de belli 18haftadayum ama ev kalabalık o yüzden ayaktayım mecbur bi sorayım danışayım dedim normalse içim rahat