Kızlar tam 30 haftalıkken kontrole gittim şimdiye kadar her gittiğimde başı âşağıdaydı bebeğimin doktor başı yukarıda şimdi secde poziyonu yap emekle başını kanepede otururken sarkıt dedi daha vaktim var ama bebeğim daha döner mi siz neler yaptınız bilgisi olanlar yazabilir mi