Nurcikeles Blablablabla 30.haftamda Zatüre oldum crp 150 lerdeydi 1 hafta hastanede yattım şuan 37im ama bana hiç öyle bişey denmedi
Blablablabla Erturkbra Adaklc6 lavinya7 Bsk42 newmommmyy2 Bzkrt Hasret18ayaz 1234hll Elifimsib Novella Edanurylm Bzkrt Nurcikeles Elifimsib ayseayseaysee Anca eve geldik çok teşekkür ederim hepinize devlet hastanesi doktoru da baya bi rahatlattı bunda bişey yok korkma sorun olmaz düşüşte zaten düser yaticak bisey de yok dedi hap da vermedi kendi kendine düşücekmis. Diger doktor su gelis kaynakli diye dusundugu icin baya bi panik yapıp yaptirdi bana da cok korktuk gercekten napcagimizi sasirdik zaten su gelis kaynakli olsa cok da yapilcak bisey olmazmis. Suyum o siralarda gelmis olsa bile su an bugunku teste gore gelmeye devam etmiyor test negatif cikti diye bekleyip gorucez. Allah razi olsun hepinizden
Elifimsib Blablablabla inşallah sızıntı değildir dediğiniz gibi başka sebeplerden ötürü de yüksek çıkmış olabilir. Su sızıntısıyla ilgili bi durum yoksa antibiyotik tedavisiyle falan düzelir 🙏
ayseayseaysee Yılbaşında domuz gribine yakalandığımda benim de crp m 24 olmuştu. O zamanlar 5 aylık falan hamileydim. Parol serum harici hiçbir ilaç verilmedi dinlenmem söylendi sadece. Doktorum da bebeği alalım vs demedi.
Edanurylm Blablablabla iyi çok şükür çünkü bende de çok şükür bir sıkıntı olmadı gerek yok dedi bol bol su iç düzelir en son 10 Mart’ta tahlil verdim 9 a düşmüş ondan öncede 20 deydi sıkıntı yok çok şükür
Edanurylm Blablablabla iyi çok şükür Rabbim bir daha yaşatmasın dikkat edin bol bol su için dinlenin Rabbim kolaylık verir inşallah
Fatmanur_gul Blablablabla ben hiç anlamadım CRP 24 Ken cocukmu alinirmis benim 98 çıktı antibiyotik tedavisi oldum hastaneyede almadi 1 hafta sonra tekrar bakıldı düşmüştü CRP ben başka doktorlara sormaniz taraftarıyım yine siz bilirsiniz
Mzgnysf Blablablabla nasıl bir saçmalık bu 24. Haftamda apandisitim patlıyordu açık ameliyat oldum ve ameliyat sonrası crp değerim 350 lere çıkmıştı 3 hafta hastanede yattım hergün 10 serum yedim şuan 32 haftalık gebeyim ve çok şükür bebeğimde bende iyiyiz bana o zaman bile bebeğini alabiliriz denmedi
Hasret18ayaz Eylulasyamom hissederek uyandım hastanede yapılan amnisur testi pozitif çıkınca kesinleşti