Herkese merhaba 19. Haftadayım. Sadece sırt üstü uzandığımda karnımın ortası yukarından aşağıya kadar semsert oluyor 20 30 sn kadar sonra geçiyor ama aşırı yumuşak hale de gelmiyor yan yatınca bir problem yok normal , ayaktayken genel olarak karnımın her yeri genel olarak sert ve gergin herhangi bir ağrı olmuyor rahim ağzım da kapalı uzunluğu da iyi dedi doktor bu durum normal mi acaba yaşayan var mı ? İlk gebeliğim o yüzden ne olduğunu anlayamadım.