Btl42 24 haftalık hamileyim doktor rahim uzunluğum 3 cm den biraz düşük olduğu için vajinal progestan verdi ne kadar süre sonra etkisi olur bide vajinadan aldıktan sonra sanki hepsi çıkıyor gibi faydası oluyor mudur sizce
tugbamehmetbaki Btl42 ben başından beri kullanıyorum rahim ağzı yetmezliği var şükür şimdilik bir sıkıntım yok zaten onun Giden gidiyor içine Benim de dışarı
Esba2019 Btl42 haftalarımız aynı bende 24 haftalığım canım benim de rahim ağzım 29mm ölçüldü, vajinal yolla progestan kullanıyorum bende. Sürekli yatacaksın dedi doktorum sadece Tuvalete kalkmamı söyledi. Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun 🙏🙏
Krasivyy Btl42 bende 25+4 üm geçen hafta 32 mm ölçüldü 24 mm altına düşmedikçe aıkıntı yok ama progestanj düzenli kullanın ağır işte yapmayın
Gizemburcuu Bende kullandım Canım tüp bebek tedavisinde geri çıkıyordu bende de merak etme faydası olur düzenli kullan sen
Btl42 Esba2019 ya benim doktorum yatacaksın falan demedi sadece önlem amaçlı veriyorum dedi oda hep geri çıkıyor anlamadım inş faydası olur hepsi çıkıyor gibi acaba ağızdan mı alsam
Esba2019 Btl42 canım ben bu haftaya kadar ağızdan aldım ama vajinal yolla daha etkili dedi dün doktor biraz fazla itelemeye çalış ilacı bide koyunca biraz kalkma yerinden ben dün gece koydum 1 saat falan kalkmadım uzandım geri çıkmadı hiç
Btl42 Karnımdan baktığınzaman rahim uzunluğu kosalmış dedi vajinal baktı orda kısa görünmüyor dedi progestan verdi işte galiba ben ilacı koyamıyorum 😔
kbraknt @Btl42 Canım rahim uzunluğu icin ayrı muayene mi ediyolar yoksa rutin kontrolde mi çıkıyor ayrıca gidip baktırmak gerekiyor mu
Btl42 kbraknt yok cnm normal muayanede baktı ben söyleyince alttan da baktı ayrıca özel olarak bakmadı
Mimnak Btl42 düşük tehlikem nedeni ile kullandm çıkıyor ama o önemli değil , asıl yan etkileri sorun oluyordu progestanın
Kadrondr07 22 haftalıkken rahim ağzı uzunluğum 26 cm ölçüldü ve Protestan kullandım ama vajinal yoldan değil 34. Haftama kadar kullandım ve düzenli kullanıldığında çok faydası var şuan 38 haftalığız
melegiminannesi Ay inanmıyorum benimle aynı başlığı açmışsın😀 bende kullanıyorum alttan fitil olarak 1 haftadır ama bugün sabahtan beri kaşıntım var vajinada doktoruma sordum ağızdan al artık dedi ama korkuyırun kullananlar cok iyi bahsetmemisler ağızdan alındıgı zaman. Kuzum elinle iyice it ve kalkma yat uyu hic bisey olmuyor zaten gün boyu wc ye gittiginse beyaz beyaz parça seklinde fazlası dışarı geliyor etkisi cok fazla alttan alondıgında ama benşm.gibi kasıntı olabilirsin aöan dikkat hijyene dikkat edersen kaşıntın olmaya bilir ama ben dikkat etmeme rağmen oldu yapacak bşsey yok
enfla Btl42 ay bnmde oyle ya gerı gelıo gıbı gozukuo aynayla baktıgımda. ama daha ılerıde gıtmıo yatarkn kullanyorm bn sabah kalktıgmda fazlasıda gerı gelmıs oluo