Kızlar istmosel sıkıntım var (sezeryan sonrası iç dikislerin iyi iyilesmemis) bu da ikinci çocuğa engel bir durum yaratıyor bende. Ameliyat olmam gerek ama onur hocanın çok uçuk fiyatları. Kendisine ameliyat olan var mı acaba ? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?