Meridaily superstar_00 kuzum içini açıp bakar mısın çizgi var mı ince de olsa? Ben de bugün yaptım belli belirsiz çıktı awox
superstar_00 Meridaily Açıp baktım böyle hayali varla yok arası bir şey gördüm ama emin olamadım inanmak istemedim. Senin adetine kaç gün var?
Meridaily superstar_00 ben de emin olamadım etiketleyeyim bak seni benim testin fotoya. Çatlatma iğnesinin 16.günü bugün adet olmam lazım sanırım bugün yarın. 17,18.günde adet olunuyormuş galiba en geç
Meridaily superstar_00 ama okuduğum yorumlara göre awox kıl gibi de olsa doğru çıkarıyormuş diyorlar, umutlanmak istemıyorum ben de.
Meridaily superstar_00 adet günü bir daha tekrarla bakalım, ben de kan verecegım yarın. İnşallah varır hamilelik ikimizde de 🤲🏻 ben awox a güveniyorum nedense ya 🥹
superstar_00 Meridaily Adetin geçmesini bekleyeceğim bütün testleri bitirdim artık test almayacağım adetim geçmeyene kadar. 🤭
ozgerbas superstar_00 ay bende hep öyle yapıyorum sürekli bakıyorum.. mantıklıymış 😢 tekrar yaparsın olmadı. bende bekliyorum bakalım kargo bugun getircekmiş awox u
superstar_00 ozgerbas Ben adetimin geçmesini bekleyeceğim artık sürekli test yapınca negatif çıkınca çok kötü oluyorum o yüzden artık almak istemiyorum.
superstar_00 etkafa Evet canım bundan sonra adetimin gecikmesini bekleyeceğim öncesinde test yapmayacağım inşallah teşekkür ederim.