Merheba bu gün adetimin 10 cu günü dünden beri kahveremsi lekelenmem oluyo ufak ufak bide sabah adet gibi kasık sancım oldu şuan bel ağrım var az önce de sümük gibi akıntım vardı erken yumurtlamış ola bilir miyim ve değerlendire bilir miyim yoksa artık çatladı bitti mi