Happymombusra benim detaylıda 27 çıkmıştı, bir hafta sonra kontrolde 24 çıkmıştı sanırım. Sonra ilaçla durdurmaya çalıştık, iki gece sonra gittim 21 çıktı, yatış yaptılar serklaj için, ameliyatı akşam yapacaklardı, o vakte kadar 17ye düşmüştü… Ameliyata alindigimda 1 cm açıklık vardı ve aylarca yatıp ilaç vs ile 37+2 de doğurdum😊
Şimdi hamileyim, 12.haftada önlem.amacli serklaj yapılacak.
Herkeste bu şekilde ilerlemiyor durum tabi… 25 altına serklaj gerekmiyor