30 haftalık hamileyim. Son 5 gündür tüm öğünleri kusuyorum. Bu durumu yaşayan var mı aranızda, ne yapıyorsunuz gecirmek icin ?
Bebeğimin gelişimi geriye düsecek yeterli gıda alamıyorum diye korkuyorum. Zaten çok istahlı biri degilim, yediğimi de kusunca bisey kalmıyor