16 haftalık gebeyim son adet tarihine göre ama bebeğim 17+5 haftalık görünüyor ölçümlerde pazartesi üçlü tarama yaptırdım doktor o zaman cinsiyet tahmin etmişti ama net değildi üçlü tarama sonucu çıkınca gel o zaman kesin bişeyler söyleriz dedi bugün gittim çıktığı için başka doktor vardı ve çok umursamaz tavırla haraket etti ve doğru düzgün bakmadan 22. Haftada ayrıntılıya geldiğinde bakalım dedi bende sinir oldum başka bir doktora gittim o çok ilgili bir şekilde baktı öksürttü falan ve %90 eminim diyerek cinsiyeti yazıp kağıda koydu ve ben ailemle beraber öğrenmek için açmadım kağıdı şimdi napsam bilemedim 22. Haftayı mı bekleyim cinsiyet partisi için yoksa bu yazılanı mı yapayım