xxxSibelxxx
Gebelikte tokluk şekeri 1.saatte ölçülür, normal insanların 2.saatte ölçülür.
Benim açlıklarım 85-90 arası çıkıyordu. Tokluklarım ise 130-150arası çıkıyoddu. Dikkat edersem 140ın altında kalıyordum ama suyum normal bebeğim zayıf olduğu için fazla dikkat etmiyorum yasak olanları yemiyorum ama serbest olan yiyecekleri de kafama göre yiyorum pek sınır tanımıyorum. Güzel gidiyoruz şükür