mucizemom8 Kızlar idrarda ki protein kaçağı geçiyor mu tansiyonu ilacı kullanıp tansiyon öyle çok yüksek değil 13.14 aralığın da ama idrar da protein kaçağı var delix rampirli 2.5 mg ilaç verdi nefroloji bu zamanla geçen bişey mi bilgisi olan cvp verebilir mi
Anniskoo0634 mucizemom8 bende ara sıra oluyor ama geri gidiyor bol su ve fitil ile çözülüyor şu an mesela geçti ama tekrarlamaz umarım dediğim gibi düşük dozlarda bazen kendini gösteriyor, şase vardı oda işe yarıyor dr bilir adını unuttum 2 defa da şase yazmıştı toz halinde onu içmiştim
mucizemom8 aslanmommy idrar da çok fazla kopurme vardı ondan şüphenip dahilyeye randevu almıştım dahiliyenin istediği idrar tahlilin de çıkmıştı negrolojiye yönlendirdi ordaki idrar testinde de kaç olduğu belli oluyor canım ama gebelik için sormadım gebe değilim