merhaba kızlar yarın 38+1 oluyorum Saat 13:00 da doğumum var ilk gebeliğimde zorunlu sezaryan olduğu için buda planlı oldu spinal olacağımm umarım herşey yolunda gider buraya güzel bir doğum hikayesi paylaşır sizlerede moral olurumm kadir geceniz mübarek olsun dualarınızda benide unutmayın 🥲🤲❤️