merhaba kızlar ben 5 haftalıkken keseyi görüp bebeği görememiştim 6+4 de tekrar gittim bezelye tanesi kadar gördüm ama kalp atışı için bayramdan sonra çağırdı bu şekilde ilerleyen varmı benim gibi kalp atışı için sabırsızlanıyorum ve çok istiyorum duymak rabbim nasip ederse