kızlar 25 haftalık gebeyim iki ay önce geçmek bilmeyen bir grip geçirdim çok şükür ateşlenmedim ama o süreçte cok korktum bebişkoma zarar veririm diye, toplu taşıma kullanırken hep çift maske takıyorum ama işim gereği insanlarla konustugum bir ofiste çalışıyorum. iş arkadaşlarımdan biri boğazım agrıyor dediğinde ya da öksürdüğünde benim kafamda şalter atıyor hemen maskemi takıyorum ellerimi sürekli yıkıyorum o kişiden hep uzak duruyorum. paranoya olmak istemiyorum ama herkesten izole etmek istiyorum bazen kendimi ve bebişkomu. sizde de böyle miydi yoksa bi ben mi delirdiimmmmm