Kitlik_irm Mucizeem__ bilmiyorum hiç böyle gecikme yaşamadım şimdiye kadar adet belirtim de yok ama kafama çok taktım galiba psikolojik etki altında vücudum
Mucizeem__ Kitlik_irm evet piskolojikmen de oluyor stres yapmayın belkide gebelik vardır test varsa yapsanza belki çıkar 😃