erciyes38e Benim doktorum Tekden Ahmet Acer iyi bence çok sakin hastayı telaslandirmayan sakin bi yapısı var ama anlasamasaydık Magnet Gökalp Öner'e giderdim onun hakkında çok iyi şeyler duydum instagram sayfasıda var. Ama Nuray Hanım asla böyle suratsız bi kadın daha görmedim eminim.