Kızlar kabus değil de karabasan şeklinde görüyorum eşim 6.30 da evden çıkıyor işe gidiyor o varken hiç olmuyor ama o gittikten sonra uyuduğumda kalkamıyorum başımı kaldıramıyorum yanımdaki telefonu aldığımı biliyorum ama gözlerim elimde olan telefonu görmüyor bi gözüm kapalı gibi oluyor her gün oluyor bu hamileliğimi öğrenmeden 1-2 hafta önce başladı ve devam ediyor bilgisi olan var mı ya da benzerini yaşayan