Kızlar cuma günü adet oldum ama ondan önceki gün test yaptım üç tane hepsınde önceden çıkmayıp sonradan silik çizgi çıktı bende erken gebelık testı yaptım regl olmama rağmen çıkmamıştı ve beş tane bebek besı kullandım kanamam pembe gibi baya çoktu üç gün ıkı gündür leke tarzında geliyor geçen yaptığım testı bugün görünce baktığımda hafıften silik çizgi var aradan dört gün geçti ıkı günde baktığımda yoktu sizce gebelık varmıdır ya hastaneye görmek istemiyorum