Benim de doktorum epidurali destekliyor. İlla takalim diyor ama dogum yapan arkadaslarim , ilk 6cme kadar agrilar cok dayanilmayacak gibi degil regl agrisi gibi oluyor, 6cmden sonra da acilma cok hizli ilerliyor diyolar.
Epidural de omurgadan yapildigi icin spinal gibi sonrasinda kalici bi agri olmayacagina emin olsam hic riske girmeden bende yaptiricagim dogumda ama kararsizim benimde ilk dogumum