Minik1Civciv Çok merak ediyorum arkadaşlar memnun kalan var mi sezaryen olup, dikişler nasıl memnun kaldınız mı yazan arkadaşlar olursa çok memnun olurum 😍
Nunaa Minik1Civciv bende takipte bekliyim normal olursa devlet istemiyorum ama sezeryan olursa devletede gidebilirim diyorum orda sadece Erdinç olur diye korkuyorum
Minik1Civciv Nunaa canım ben konuştum halime hocayla 34 den sonra gün veriyor gününde geldiği zaman o oluyor. Ve estetik dikiş yapılıyormuş bant yokmuş onu ben eczaneden alırım o kolay aksi bi durum olursa da acilde kim varsa ona emanetiz. Ben halime şeyde hocaya gidiyorum çok memnunum kendisinden.
Nunaa Minik1Civciv ben bu sefer sezeryan istiyorum aslında ama devlet yapmadığı için özele gidicem bakalım bugün kontrolüm var 34+5 günlük olduk