gokcekocyigiit Umudunannesi42 en son 27+4 de gittim 1350 gr dedi doktorum ama en başından beri 2 hafta önde gidiyor, şeker ya da başka bir durum yok, sağlıklı olsunlar da kilo hiç sorun değil ☺️
AyeGlKarabulut gokcekocyigiit aman bugün beni de korkuttu Dr 27 haftalığım anne anan iriyse yada annem eşeler varsa böle olur dedi anne baba iri değil ama şeker yüklemesi yaptırdım çok şükür bişe çıkmadı
Glcn26 gokcekocyigiit banada aynısı dendi size diyet verildimi 27+3 de dediler şuan 27+5 ama 29 haftalik görünüyormuş 1350 grm
SemaaK123 Mrvsmt2502 papatyam3301 benimki de tam 32 haftalık 2300 kilosu 2 hafta önden gidiyor bu gidişle normal doğum zorlaşır dedi benimde moralim çok bozuk
yasemin__hemsire Sedakrt merhaba benimde 33 de 2 kilo çıktı doktor en fazla 2.5 doğar dedi üzüldüm biraz size birşey dedimi Dr
Mrvsmt2502 Turuncukadin genetik olarak iri benimkiler biraz babası sağolsun. karbonhitratı azaltalım dedi 🙄
burcuyilmazzz38 BraAkayBulut 31 haftada benimde 2100 du suan 34 haftalık hamileyim aynıymış kiloları 31 haftada
sym0109 En son 25’te gittiğimde 940 civarıydı. Şimdi 29 haftadayız cuma kontrol var bebişin kilosunu öğreneceğiz 🙏🏻
evinsekmann sym0109 ay nasıl fazla değil mi yani anlamadım ben bende 24 haftaligim 670 gram dedi doktor az mı
BraAkayBulut burcuyilmazzz38 öyle mi 🤗 bakalım kaç kilo dogacaklar çok merak ediyorum benim üçüncü gebeligim