Herkese merhaba, ekim ayında 24 haftalık bebeğimi sağlık problemlerinden dolayı kaybettim. Şimdi ise idrar ve kanda pozitifi gördüm.
İlk hamileliğimde 2 gün gecikmede 6000 beta ile öğrendim, şimdi ise tam adet olmam gereken günde 250 beta ile öğrendim. Bu da beni çok şüpheye düşürdü. 😢 Kontrole bayramdan sonra gidebileceğim, dilerim kimyasal-boş vs değildir. 🥹