Kızlar sol kasığımda değişik bir sancı ağrı var bir anda oldu birde afedersiniz çok sıkışmışımda akıp gidecekmiş gibi bir his var alt bölgemde tuvalete gidiyorum hiç bişey yok cuma günü zorunlu sezeryanım var bebiş dönmediği için bu doğum belirtisi mi sizce 3 gün önce nstye girdim sancı çıktı bu arada ama doktorum doğum sancısı değil demişti