Ftmadegrmenci Sorum açıklamada arkadaşlar saat geç oldu bekleyemedim sonucu kızım uyuyunca eve geldim sonuçtan anlayan bakabilir mi
bebeklerim__ Ftmadegrmenci canım karşılaştırma yapmadan direk sonucu yazar mısın rakamını. 0.3 yazıyor ama altta da 5700lu rakam yazıyor ya o yüzden sordm
Durumay1 Referans aralığı 5′in üstü olmalı ama sizinki 3 yani gebe değilsiniz eğer gördüğüm değer doğru ise hayırlısı olsun doğru zamanda olsun inşallah
Ftmadegrmenci bebeklerim__ regldan sonra tekrar leke gördüm iki gün üst üste halsizlık bulantım vardı biraz da heyecan yaptım işte 🥺
bebeklerim__ Ftmadegrmenci haklısın gerçekten. Kızın kaç yaşında canım. Olsun Rabbım istediğin zaman hayırlı vakitte versin
Ftmadegrmenci Durumay1 normal gününde oldum bitti 3 gün sonra tekrar iki damla gibi Lekelenme oldu yerleşme kanaması vs olabilir dediler
Ftmadegrmenci bebeklerim__ 4 yaşını bitirdi her gün kardeşim ne zaman gelecek diye soruyor bu üçüncü kaybım kızıma öldü diyemedim hasta dedim bekliyor yavrum 🥺
Ftmadegrmenci Akseec inşallah dualarınızda bizede yer verirseniz cok mutlu olurum Allah sizide darda koymasın 💗
Akseec Ftmadegrmenci tabi ki canım isteyen herkese kendime herzaman ediyorum inşallah 🤲🏻 aminnn hepimizi inşallah Allah razı olsun canım 💗
Ftmadegrmenci bebeklerim__ genetik test yapıldı yüksek derecede enfeksiyon ve kansızlık çıktı bende ondan oluyordur büyük ihtimal dediler çünkü şuan için başka sebep yok dediler tahlillere bakılırsa