Merhaba arkadaşlar 34 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim her şey yolunda giderken doktorumuz şehir değiştirdi bugün farklı bir doktorla görüştük ama o bana bebeklerin geride olduğunu söyledi. Ben de problem yok diye seviniyordum 31 buçuk 32 haftalarla uyumlu bebekler dedi. Doğum da büyük ihtimalle 2 hafta sonra olcak bu durumda bebekler 34 haftayla uyumlu mu doğar küveze girer mi yaşayan fikri olan var mı? Şuan birine 1800 birine 2000 gram dedi kilo olarak. Bebeklerin gelişim durumuna göre haftaya kontrolde belki ciğer geliştirici iğne vura biliriz dedi. Hiç beklemediğim gelişmeler kafam karıştı