Borannnn doktorun ne kadarlık açtırdığına bağlı benimde tiroit bozukluğum var eskiden beri ama hamile kalınca dahiliye doktoru artık endokrin takip etmeli demişti 6 aylık açtı gebeliğimin 6.ayında endokrin muayenesinde doktora söyledim süresi bitti tekrar gelecek miyim diye evet dedi ve yeniden açtı