Irem198 ilişki sırada ve sonrasında devam eden ağrım oldu sağ kasigim kısmında rahim yarası ile ilgisi olabilirmi yoksa ne olabilir acaba 11 şubatta rahim yarası yaktirdim
Yengec07 Irem198 doktorlar gebe kalmayanı ellemek istemiyor pek, siz özelde mi yaktırdınız ? Akıntınız az mı çok mu geliyor
[silindi] Yengec07 benim bacağıma vuran ağrım oluyor arada ve adetim eskiye nazaran epey azaldı rahim ağzı yaram var hiç bir işlem yapılmadı onunla alakalı hekime görüşeceğim bende yakın zamanda
Irem198 Yengec07 özelde yaktirmadim üniversite araştırma hastanesinde yaktirdim 2 dk bisey oldu hissetmedim bile hatta bitti mi demiştim bitti demişlerdi anestezi bile almaya gerek kalmiyo
Yengec07 [silindi] benim de hem bacağımın arkasındaki lenflerim ağrıyor,hem sağ kasığımdaki lenfim ,( bacak kıvrımı yani) orası ağrıyor, arada bi kasığıma batma hissi oluyor, adetim az leke leke geliyor ilk günler ,azaldı bide , hiç gebe kaldınız mı?
[silindi] Yengec07 evet bebeğim 10 aylik,sık enfeksiyon yaşarım ama bunların sebebi o yaramı bilmiyorum bir de pcos çıktı geçen haftaki kontrolümde çünkü ben o ağrıları son zamanlarda yaşıyorum öncesinde hiç yoktu
Irem198 [silindi] bende çok sık enfeksiyon yaşardım küçük yaram olduğunu öğrenmiştim doktora sırf yara var mı diye gittim diğer türlü bakmiyolar
Irem198 [silindi] evet geçti çok sık enfeksiyon oluyordum artık o zamandan beri olmuyorum yanma çok olurdu yara olunca oramda😊
[silindi] Irem198 ay benimdee peki gebeliğe engel diye okumuştum öyle bir durum var mı acaba bilgin var mı canım
Irem198 [silindi] engel durum olabilir ben 2. gebelik düşündüğüm halde olmadi 4 aydır deniyorduk sonra yara olduğunu öğrendim