Eveeet sonunda bizde elendik kizlar 🥹 biliyorsunuz ki 40+1 de suni sancı ile yatış yapicaktim 😊 tam 40 ta hafif sancilarim basladi o akşamı evde geçirdim sabahı hastaneye yatış ile gittim doktor direk yatisimi verdi 🥹 doğum haneye bı gittim 4 cm acilmam var ebeler dedi sana suniye gerek yok nst kontrolü yapalım 😊 nst ye bagalndim sancilarim var ama hissetmiyorum bebeği hareketlendirelim hareketsiz dediler önce serum ile şu verdiler çikolata derken hareketlendi sancilarimi hissetmeye başladım ondan sonra düzene girmeye başladı bı baktık 8 cm oluvermiş acilmam ikinmaya baslicaksin birazdan dedi abla ben ikiniyorum dedim iki kere ikin kendi kendine sonra beraber basaricaz dedi bı avazda dedikleri bu olsa gerek ebeyle birlikte sert ikinmamda çıktı bebiş 😊🥹 biz 24.03.2025 doğumlu olduk 🥹 2 saatlik bı başarı hikayesi 🙏😘🥰 rabbim hepinizi bı avazda kavuşmayı nasıp etsinnn inşallah 🥰🥰