Kızlarrr benim 2 sezeryan doğumum var. Birincisi suni sancı ile 41+ larda olmuştu ama sezeryana döndük. İkincisi çoğul gebelik olduğu için 36.haftada doğurtmuştu doktorum.
Şimdi bu üçüncü doğumum olacak nasipse, kaçıncı haftada alınıyor doğuma 3.doğumda merak ettim☺️
Tahmini doğum tarihi şuan benim hesaplamama göre (40.hafta) 10 ekim oluyor.