Eeeemeeel 33+1 haftalik hamileyim ama bebegi cok asagida hissediyorum döndügü icinmi erken dogum olucak anlaminda degil demi biraz panik yaptim
Sinemmm_23 Eeeemeeel gayet normal 39+2 haftalığım bende 32 33 cu haftalarda erken hissettim aşşağıda ama hayla tık yok 😂