Eddie61 Arkadaslar 6+0 ım şuan 2 gün sonra ilk defa doktora gidicem kalp atışı duyulurmu bayram sonrasını bekleyemedim
diya_du_kecan Eddie61 6+4 te kontrol vardı gösterdi ama dinletmedi doktor yeni oluşmuş ısıtmayalım dedi bir sonraki kontrolde dinletirm dedi
1ErkekkkAnnesi Eddie61 5+6 da gittim doktora ilk kez hem keseyi hem bebeği hemde kalp atışını duyduk çok şükür ama bebek daha yeni oluşmuştu çok dinlemedik
MaviNur25 Bende duyulmamıştı 8 haftalıkken tam net olarak duyduk değişiyor yani kiişiden kişiye duymazsanızda tedirgin olmayın asla elbet duyulur inşallah tatlımmmm
Durumay1 Ben 6+2 de duyamadım çünkü cihazları iyi değildi. Ama kalp atışı vardı eğer duyabilsem duyardım yani çünkü kalp atışını gözle görebiliyordum ekrandan sende eğer ki geç döllenme değilse duyarsın inşallah