Kızlar merhaba, 21 haftalık hamileyim ve çift rahim var bende. Başından beri riskli bir gebelik yaşıyorum, bebeğimin hareketlerini hissediyorum 2 haftadır ve çift rahim olduğundan bebek içeride sıkışık duruyor erken doğum riskim yüksek. Bu haftalarda kasıklarım böyle şişkin duruyor ve çok gergin. Ayakta normal dururken dahi acıyor kasıklarım. Şu an da aynı şekilde kasığımda böyle top gibi şişkinlik var bebeğin bacağı vs olabilir. Ama bu haftada bu kadar aşağıda olması normal mi bebeğin ? Hani böyle göbekte karında mı olmalı yoksa ben evham mı yapıyorum… Zaten dün kontrolde bebeğin sıkışık durduğunu da öğrendim iyice moralim bozuldu.